close
標題:

17就髮線向後移,好擔心....幫幫我

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我今年只有17,但係我發覺我既髮線向後移左1cm到,因為我舊髮線位有1粒小小墨,但係而家髮線係後粒墨1cm到,同埋我摸同睇落去真係後左。點解會咁,同埋有咩方法可以解決?我只係得17,點會咁快向後移..?好擔心...唔該!!

最佳解答:

食多d有營養的野,(如,髮菜)等 唔好食煙,夜訓等 如果擔心的可以睇e生

其他解答:

髮線後移,多數天生, 但你話佢呢家先向後移 可能係你精神壓力大 壓力方面你要自己唸掂啦
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()