標題:

everylast及anges b.

發問:

Everlast的問題.我系運動家見過Everlast袋賣.大概三百幾蚊.我系又一城間anges b入面見過有同一個袋賣.但係我冇睇價錢.我想問系anges b shop入面買係吾係貴d架?除佐anges b shop仲有黑色everlast外, 仲有邊度有?Anges b的問題.Everlast係abges b既一系列.兩隻既三用袋比起泥, 邊個會好d?價錢佑會係點呢?同埋`有冇新出anges b袋係黑色(主色)?邊度有得睇佢地既products no.?同埋佢地個products no.系日本係吾係一樣?日本(anges b shop)買係吾係會平過香港?太多問題添..哈`盡量答啦=) 顯示更多 Everlast的問題. 我系運動家見過Everlast袋賣. 大概三百幾蚊. 我系又一城間anges b入面見過有同一個袋賣.但係我冇睇價錢. 我想問系anges b shop入面買係吾係貴d架? 除佐anges b shop仲有黑色everlast外, 仲有邊度有? Anges b的問題. Everlast係abges b既一系列. 兩隻既三用袋比起泥, 邊個會好d? 價錢佑會係點呢? 同埋` 有冇新出anges b袋係黑色(主色)? 邊度有得睇佢地既products no.? 同埋佢地個products no.系日本係吾係一樣? 日本(anges b shop)買係吾係會平過香港? 太多問題添.. 哈` 盡量答啦=)

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

wow. reli a lot of question... 妳錯了(問題).... 是Everlast Everlast在angesb shop貴少少的* 運動家番佐貨. 妳可以去睇下, 仲有另一隻..係Everlast細字。 anges b 隻好d. everlast隻入面係膠咁,好惡頂!! angesb就係尼龍。 有一隻新出係餃子袋。 出面黑,入面凸佐d灰出泥. 袋既左上有個b.字 productsno吾一樣, 但係有個modelname. 其實一去日本angesbshop, 一睇有好多香港冇, 可能妳去到已經吾想買香港有d款. 係,佢係平200-300 不過,都要換算一下.

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()