close
標題:

y cs開唔到電腦同我玩

發問:

y cs開唔到電腦同我玩 y cs開唔到電腦同我玩 y cs開唔到電腦同我玩

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

首先,你的cs版本要有bot. 若果冇,去知識搜尋並下載bot,把它裝進cs到. 先開你的cs. 然後自己開遊戲並選地圖. 再選定你的角色. 按h, Bot 菜單, 增加 Bot 輸入Bot數目. OK

其他解答:

不如我教你部驟。 你開左cs之後--> newgame--> 先setbot_difficulty(可以唔set)--> 按h-->addbot--> 加terrorist/counter-terrorist 希望你能和電腦玩!
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()