標題:

有關bb cream ge問題~~

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問下bb cream點用? 可唔可以就咁查出街? 佢同base ge function有咩唔同? 同埋...我想問下,用完會唔會出好多油? 因為我skin係油性ge...但我又想方便一d* 所以想試一試=)

最佳解答:

搽bb cream,只要洗完面,搽完爽膚水就可以用。 bb cream當然可以就咁搽出街,不過有o的bb cream搽完之後比較油,上返o的碎粉效果會好o的。 bb cream似係base同foundation o既混合體,搽左base之後要再上粉底,但係搽左bb cream之後,可以唔再搽粉底都已經有搽粉底o既效果。 唔同牌子o既bb cream滋潤程度都唔同,所以好難答你會唔會出好多油。不過如果出油嚴重,好似我之前咁講,上返o的碎粉就已經效果好好。

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()