標題:

我想問下kevinko 補al 的micro econ 得唔得?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

最重要係d concept 岩唔岩ga~ 更新: 因為我f.5 補左佢...........b 左 我又聽到alex lam tc 好似一堂好多廢話 so 要林下 其實你地可以介紹埋其他老師ga~~~~~~~~ 唔出名...唔緊要 至緊要......勁~~~ 會考教室個個ok ma?

最佳解答:

我係f.5個時補過kk, 但我覺得上完佢堂都唔知佢講乜, 佢run得好快.. 所以我覺得如果你本身econ底係好個話, 上佢堂應該還可以catch up得到, 但如果係想補習學番d野, 佢就真係麻麻.. 至於al econ, 我有好多同學都話kk唔得, 佢ce會好過al, 如果你micro真係唔得, 想補習救命個話, 我建議你上現代bruce ng或者econexp既alex lam(太子mtr exit a 直行到大生商業大廈3/f or 10/f報名), 極力推薦後者, 但佢上堂都會講d個類笑話, 不過大多笑話都係有關econ, 係一個講micro講得唔錯既補習老師..而且呢間補習社$唔貴..如果你岩既, 都值. 希望幫到你. 2006-11-25 00:03:35 補充: 我都有同學補會考教室..佢都話幾好..其實補習好唔好係因人而異, 我明白你又心急想搵個好黎補,但又唔知邊個先值..我覺得alex可以帶俾你課堂學到以外野econ,包括concept,有時雖然笑話多d, 但麵係唔想你眼訓,同埋micro好多笑話都係關於econ..例子好practical架..其實你而家係form幾?如果你係f.6, 都仲有好多時間俾你試下, 你可以試下d唔駛俾學生證費既補習社,咁想走時都唔駛覺得唔抵..如果你係f.7, 最緊要係睇下邊間既時間同course最適合你,希望幫到你..

其他解答:

我听好多人講kevinko 補中六、七只是一般 補Alex T.C. Lam幾好嫁,我自己都補緊,我都覺佢講書有料到,而唔係吹水 佢幾將經濟學應用到日生活中 http://www.econexp.net/home/ 或者現代教育 Daniel Yu http://www.modern.edu.hk/ 我 fr 補過話ok 以上全部個人意見
arrow
arrow
    全站熱搜

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()