close
標題:

有咩方法可以令到我可以控制到自己o既食慾呢???求你地幫下我..幫到我比20分你地...

發問:

我初初未減肥之前系約重50公斤,110磅左右,,高165cm,,,由於我減肥減得好嚴重,,可以驚到連續幾日吾食野,有時掙系只敢食1~2個水果,,所以系3~4個月之內減到好瘦,,最輕個時只系得33公斤,73磅左右~個時真系做咩都無力~由個時開始直到宜家大約已經有10~11個月我d月經都一直無黎過~而我個時d頭髮因為無營養,洗一次頭都甩成(炸),夏天個時,,我都驚凍驚到系屋企出街都要著住件褸~個個朋友見到我,都話我瘦到好似有病甘,好恐怖,,我霖我個時應該系有厭食症....到宜家開始食番野,,初初都吾系食好多,一日都系食得好少,,可能系1~3個麵包一日甘,,之後就愈食愈多,,直到宜家我系一星期內7日都會暴食~而每日都會暴食幾次,,,... 顯示更多 我初初未減肥之前系約重50公斤,110磅左右,,高165cm,,,由於我減肥減得好嚴重,,可以驚到連續幾日吾食野,有時掙系只敢食1~2個水果,,所以系3~4個月之內減到好瘦,,最輕個時只系得33公斤,73磅左右~個時真系做咩都無力~由個時開始直到宜家大約已經有10~11個月我d月經都一直無黎過~而我個時d頭髮因為無營養,洗一次頭都甩成(炸),夏天個時,,我都驚凍驚到系屋企出街都要著住件褸~個個朋友見到我,都話我瘦到好似有病甘,好恐怖,,我霖我個時應該系有厭食症....到宜家開始食番野,,初初都吾系食好多,一日都系食得好少,,可能系1~3個麵包一日甘,,之後就愈食愈多,,直到宜家我系一星期內7日都會暴食~而每日都會暴食幾次,,,可能系因為我日日都留系屋企吾出街o既關系..我次次都食到好飽好飽先停到落黎,,之後又飽到頂吾順自己嘔左番d出黎..仲搞到個胃成日都好痛tim,,之後過左1,2個鍾頭無甘飽又控制吾到不停甘暴食,但其實我食少少就飽,,但又控制吾到不停甘食落去,,由於我控制吾到暴食o既問題,,所以我又由短短5個月之內重番約21公斤,46磅左右~者系比之前仲重,,,宜家大約系54公斤119磅到喇~我覺得我暴食o既問題都幾嚴重,,,因為我每日夜晚都會好期待快d到聽日甘,,好想快d到聽日可以買野食黎食,,我又會霖定聽日買咩食好呢,,我又會好3心2意又想買尼樣又想買個樣..總之想咩野都試過哂,,我每次去買野食,,都吾只買一樣野,,可能去買幾個麵包,,又再走去買d零食,,總之就系時時刻刻都霖住d野食甘喇~無野食我就會好暴躁..但我吾想再系甘~我想變番我以前甘控制能力可以甘好..有咩方法可以令到我可以控制到自己o既食慾呢???求你地幫下我..幫到我比20分你地... 1.有咩方法可以令到我減肥o既決心返番黎呢? 2.我食番野甘耐,,我D頭髮都吾會再成(炸)甘甩,,而我宜家都吾會成日覺得好凍,手腳冰冷甘..但點解我D月經都一直未黎番呢?? 3.有無人都系好似我甘呢??如果有,,講下你地系點...同埋留個e-mail比我,,我地一齊傾下計...吐下苦水,,好嗎? 仲有,,我吾系要你地介紹咩減肥網址比我,,其實你地知吾知你地好煩好黑人憎...我無錢去買你地d減肥產品,,我霖好多問減肥野而又吾系霖住用錢o既人都覺得你地好煩,,,吾該你地吾好做埋d令人地覺得你地好討厭好黑人憎o既野出黎,,,得吾得?

最佳解答:

其實我自己同你一樣. 唔識停...以前嘔得太多...壞晒身體.. 我宜加都係盡力控制..但要食藥...我唔介紹比其他人食因為...副作用太多.(包括過份緊張, 過份出汗, 手震, 心跳太快, -心情好差...失眠...等等...太多) 而且控制到自己o既食慾係冇用.. 因為我食緊隻專控制畏口既西藥..係對身體非常之唔好,.仲要醫生比..哩隻藥比人短期食既..不過..一食..就唔可以唔食..月食得耐就月冇反應..食既成份就月要加...直到無可再加. 一樣食唔停.. 唔食仲反常..一個月重20LB... 轉下眼我已經食左最小5-6年. 其實, 我地哩D叫暴食症. 需要睇心理醫生. 不過對我黎講..食..係為左滿足感. 但只係入口果時既滿足感.. 原因..我諗係因為我個人搵唔到滿足到自己既野呱,... 你又有冇諗過呢..點解..你要食? 唔介意既話可以EMAIL下我, 都想搵個明白我既人,,..EMAIL地址:..CHYNAKISSZ@HOTMAIL.COM 2008-05-01 02:05:48 補充: sorry,...唔記回答埋你d問題.. 1) 無營養會令你身體功能say byebye.. 我都試過一每日只食早餐, (但食自己喜歡又最肥既野..因為有全日燒熱量). 如果減肥乘日唔比自己食d好想食既野... 就變得好渴望果樣野..太耐冇食就會有急唔住既情況...) 壞處就係乘日零神5點幾餓醒搵野食, 同物每日弓起身就搵野食. 因為無營養, 可以去萬零果D地方買VITAMINS(全能圍他命藥..例如: CENTRUM A-Z) 補一補... 3) 緊記: 每個人/性格/機因/身體/原因...都唔同 好難共用同一個方式.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你係咪想型d, fit d又健康d? 我個女15歲,都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅. 改善鼻敏感, 流鼻血, 靚咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 我用咗簡單又健康既方法! 我本身肥肥地.呢排fit左! 我用左4個月減左20磅. 改善頭痛,胃痛, 植物曲脹, 越來越fit! 但係面色仲好過以前!好健康! 網站改善身形, 健康, 體重控制, 細胞營養, 美容護膚. http://www.healthcometrue.com/life [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]] TEL: 93227176|||||坊間流傳好多減肥方法,冇根據支持未必有效果! 要減肥一定要用安全同健康既方法先會減完唔肥返! 你係咪想型d,令d,fit d又健康d? 我知道有左個簡單又健康既方法啵! 我朋友本身肥肥地.呢排見佢fit左! 佢用左1個月減左10磅.其中9磅都係脂肪! 依家越來越瘦! 但係佢面色仲好過以前!好健康! 追問之下佢介紹左個網站俾我, 都係網站既顧問幫佢改善身形, http://www.yourhealthyshape.com/betrue [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]] 而我好瘦.但係有肚腩同下身好肥, 用左顧問既方法3個月增左9磅, 不過個肚腩冇左,大脾都瘦埋, 成個人既shape好令.自信心返哂黎! 同時仲令身體健康左,個人fit左又令左! 我諗1定都可以幫到你姐!|||||決心呢樣野係要靠自己啦.....你諗下點解要減...咩原因令你減唔倒...之後再諗繼續唔減會點.....減再會點....寫晒出黎啦..越多越好..... 簡單講你營養唔夠...身體節省能源就會出現咁ga情況ga啦~~ 其實減重第一係自己有恆心先,呢刻你決定左要減未先?比左個方法你,冇心咁跟足都係減 唔倒,例如有冇d咩原因而想減? 第二就係營養同運動,,即熱量輸入輸出均衡,尤其食多d高質量營養食物,好似蕃茄,黃豆,菜,南瓜等等,你自己留意下啦,尤其蛋白質對減肥好大幫助架 我有幾個朋友就冇時間同懶理呢d野,當佢上左www.lossweightplus.com一個用5個月由180磅減左42磅,一個3個月減左22磅重減左全身10寸以上,令我有點兒覺得誇張,但真係睇住佢fit ,唔信唔得.如果你真係搵緊方法真係要上去睇下啦,有人會教你架,希望幫倒你^^|||||你幾多歲? 第一發育年齡唔應該減肥. 第二如果你用錯減肥方法會有好多後遺症 --- which 你已經went through過. For example, 冇力冇精神, 經期唔準或停經等等等等. Anyway, 好簡單, 飲食均衡,一定唔好節食亦唔好暴飲暴食就唔會有暴肥現象. 我講真. 而且我覺得香港人唔應該太吹捧"瘦等於靓". 我係美國定居三年佢地會以為我地冇錢開飯. 其實太瘦唔健康. 我大約95磅 每日三至四餐, 一定要有飯,菜同肉. 你要戒係戒任何對身體冇益食物, 你仲要戒"瘦等於靓"嘅觀念. 當你諗下你亞爸亞媽知你唔食飯減肥做咩都要瘦嘅時候你諗下係幾傷害佢地? 記住人生唔係只係得減肥. 外表並唔係最重要. 靓係需要好多方面嘅配合嘅.|||||厭食同暴食令你變到好瘦又變肥返.. 咁又何必呢... 其實你不如健康d吾好再諗住減肥喇..你而家都5系痴肥姐.... 你每日食4餐好喇...吾好成日食零食... 慢慢你身体就會變返正常架喇! 你5好成日逼自己瘦咁喇..健康先至最好... 同埋你月經咁耐冇黎, 返d去睇醫生喇!!|||||睇完你的描述, 你的確係患有厭食症及暴食症, 呢兩種症狀都好多時會先後咁出現的, 而令你體質更加虛弱, 你要改善, 必須要下無比的決心, 又或者你需要心理輔導都唔定o架, 當你下定決心之後, 你就按照以下的方式去做啦, 多多少少也有幫助的 1) 建立良好的生活習慣, 你需要與朋友接觸, 有正常的社交, 雖然你自己唔滿意你現時的狀況, 但你需要朋友支持啊, 朋友亦需要溝通的, 相信你明白 2) 建立良好的飲食習慣, 你要了解人體需要甚麼的營養, 以下的營養, 你必須要盡力吸收: 氨基酸(蛋白質)、脂肪(良好的、不飽和脂肪)、纖維、維生素、碳水化合物、礦物質及水。你每天都要食三餐, 三餐要注重營養多過注意份量啊, 食七至八成飽就最好, 如果再肚餓, 就飲開水或食用生果 其實有好多細節要注意, 真係好難係度寫晒比你睇, 你email或msn我啦 wellness.coach@hotmail.com **祝你快d回復健康的體格|||||你是否決心最後一次減肥? 減肥的種類很多 但要選擇適合自己的方法卻最令人煩惱 減肥一定要揀o岩自己ge方法 簡單 快捷 見效 經濟 最緊要係健康&唔反彈 我朋友由細肥到大 試過好多方法都減唔到 之後佢用左d 低熱量 高營養ge食物(碧咸都用緊ge產品)之後減左30磅 而家越來越靚 越來越fit 線條好靚 重點係幾年冇反彈~~~ 瘦唔一定係最靚 追求健康瘦 線條美先至最關鍵 如果真係想減肥 可參考下哩個網站 入面有d成功減肥個案 http://www.healthcometrue.com/pretty 如果想知自己屬於邊種肥 可以click 聯絡我們填返張form 有顧問約你做個免費健康分析 一定幫到你!|||||恕我直言 如果決心可以有方法就有的話 相信唔會有咁多人要問減肥 其實減肥 唔一定要好多錢 反而需要錢可能係你動力之一 減肥方法好多 但都一定係──消耗>吸收 營養代餐真係好抵 而且見效又快又健康 即使唔做運動都減到肥 但係可果你再暴飲暴食 就一定減唔到 減肥唔一定要節食 營養代餐 一個月最少都可以減5斤 而且完全不會影響健康 只要你堅持同認真用呢個產品 就一定成功減肥 唔會反彈 http://www.yourhealthyshape.com/slim 無錯我係sell 網址 但係唔會有人有100%既唔用減肥 呢個產品 要花你既錢唔多 但見效快 唔反彈 健康|||||唔好成日諗住控制自己,控制自己...放鬆小小,,做d你中意做既野,, 分散d自己既注意力,,同埋做多d運動
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()