標題:

C&G證書的認可性?

發問:

我睇過c&G的化妝證書較ITEC便宜,究竟佢的認可性高唔高ga?同埋工聯會的化妝班質素好唔好ga?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

認可性麻麻...ITEC係貴d~但認可性遠遠高於C&G囉~ 工聯會咩質素我就唔知喇~因為冇讀過^^" 我自己讀緊果間學校唔錯架~而化妝呢行好講口碑架~揀老師好重要。 出師名門或者你可以話未必對自己實際幫助非常大~ 因為都要睇下功夫去到邊~但係絕對有幫助~ 未試你手勢之前聽到你老師個名都會有好印象先啦~係邊個邊個教架喎~應該都唔差。 而我地學校教化妝果個係星級老師陳志達,為前無線形象總監陳文輝之兒子,在本港最受歡迎電視台工作接近20年,透過其實際經驗及專業技巧,學生貴能成材,絕對是不容置疑。為有志學者,投身此化妝,特巧化妝,髮型設計提供一平台進身成為專業人才。 而報讀呢個課程亦能同時考取到ITEC及CIBTAC中最高層次的化妝、髮型、舞台、戲劇化妝的專業資格。 以上段野有d係學校網cpoy= ="...哈哈,,不過真係果個老師架~我去做過model@@"嘿嘿 而課程係25800(150個鍾)成績優異既學生仲可以入電視台實習tim~學費全包,,冇雜費~ 我係入面讀左5個幾月喇~都幾好~在校學生介紹你讀有9折tim架@@ 或者你會話:哇~!咁貴既~ 但係你諗下喇~讀左之後你張文憑同一世架~唔係車牌~唔洗續牌架喎~ 換言之姐係一次性,,考完就係你架喇~而且對你將來真係有幫助~ 希望我答既野幫到你啦^^如果仲有其他野想問可以msn我丫~ msn:love__yougali@hotmail.com

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()