close
標題:

婚紗相加coating真的有用嗎?

發問:

我快要拍婚紗相,好想知道有加coating和無加是不是真的有差?如果分別不大便不想加$做了,請問有無人的相是無加coating而過了多年都無變?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實講真個句,婚紗相唔使做COATING都得架,你又會唔會擺係太陽底下曬! 主要幅油畫相整就得(不過PACKING都會包埋). 唔好浪費D錢錢啦! 唔好被人乙水呀! 留返D錢去渡蜜月好過! 我有朋友係會展時JOIN左影婚紗相,幫佢落單個個係攝影師,佢教我地揀相時,唔好加錢整COATING同UV,都無咩用架! 唔好晒錢!你又唔會擺本相簿係太陽下,使咩防UV,咁佢實話呢樣好唔係點賺你錢喎! 因為每張相加COATING要成千元,太唔抵。所以仲叫我地留返D錢去旅行. 同埋佢地攝影師分唔到D咩小費,所以都唔使比呢D錢啦. 係長沙灣廣場有間舖頭有得買COATING,仲有好多紋仲可以自己整,價錢有唔貴!

其他解答:

聽講係有分別架喎, 我自己d相有加到, 不過就係出去買料自己整 我所知d攝影公司要收過百蚊一張coating, 但自己整都係十蚊張左右, 如果你有興趣, 可以揾一間叫"想點"既公司,你會揾到資料喇(費是以為我賣廣告啦) 我都聽人講過有人會牛油紙攝住添 你自己諗諗 2007-06-15 11:44:47 補充: 我咪係紫草講個間"長沙灣"間鋪頭買料自己整囉
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()