標題:

About A Song's meaning.....

發問:

I want to know the meaning of 'The Divine romance'.....

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

不知你是否指這一首,是基督教的歌︰ The Divine Romance Gasping for air This body still moves Hanging on to one last breath Separated, left to die I persevere through it all Through the pain As I'm torn apart I am empty Remove the old And bring the new Father Breathe in me Take my life I'm broken before you Father Shelter me Lift me up I'm hungry for you Take me closer to you 這個仍然會動的身體,倒抽一口氣,堅持著最後一口氣;分開了,被棄等待死亡。 我堅持渡過這一切,通過痛苦,我已被撕開,我已是空殼。 去掉舊的,帶來新的 父親,為我呼吸一口氣,取我的生命,我渴望你 父親,保護我,提起我,我渴望你

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()