close
標題:

我生左粒 '' 飛知 '' 好鬼痛= = 教下我

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我生左粒 '' 飛知 '' 好鬼痛= = 呀媽煲左D糖水 & 涼茶比我飲 第二日仲係甘痛 教下我啦= =

最佳解答:

拿 你有幾個辦法 一.用d鹽〔拿拿〕佢 姐係用d鹽放落你粒 '' 飛知 '' 到,如果你忍唔到痛 就用二.等佢自己冇左.1-2星期到=〔〕= 三.就好像上面果位呀生咁話 去藥房買'' 飛知高 '' 第一個辦法係我家傳秘方 信我啦 一定得架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

其他解答:

平嘅可以買西瓜霜噴吓粒 '' 飛知 '' ( 十幾蚊 ) , 貴嘅可以買白免牌吻百蜜查吓粒 '' 飛知 '' ( 約一百蚊) , 會好快好|||||去藥房買支韭滋膏,gel或噴霧都有止痛及消炎。作用
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()