標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

短時間內令英文水平上升

發問:

我用宜家DSE既級別黎講,我既英文水平大約只有2,但係要入大學一定要有3,我想問有咩方法可以令我係淨低既時間內進步到3,最好有4啦,我知道學英文唔係一朝一夕,宜家或者已經太遲,但我都想你地可以比D意見我盡力爭取一下,因為其他科目以我現時既進度,我覺得應該冇問題,但英文一路都冇心學,攪到宜家要臨急抱佛腳。 希望你地可以講一下DSE3,4既水平大約係幾多,即係D卷拎幾分左右同埋一D實際同有效率既方法,我會比心機!

最佳解答:

英文水平幫5到你,但DSE攞高分D就有小小suggestions: 1.你要用小小時間睇下DSE syllabus, 因為好多老師都冇睇, 5gDSE要考咩,以為睇書同報紙就ok,但實際係有範圍 2.你要做吓15年內CE PP+ DSE PP(PP=past paper,下同),但係5好淨係做,要睇下5同年份D paper當中有咩共通點,對比一下, 如果5係就做咗都冇意義,浪費哂,考評局係好lazy, 出面所謂D skill都係come from E個方法, 裏面總有5小分係可以不勞而獲或者好易攞,不過裏面有D要小心, 因為裏面有D format係有5同, 但係近者為準,多者為準(eg:1. 2008 vs 2001, 以08年為準 2: 08,09,10 VS 07, 以08,09,10為準) 3.vocab方面你可以睇吓reading同listening recording稿 D生字.DSE examiner黎黎去去都係果幾個,年年都係果D vocab,果D vocab都係marking recommend的。你作文用太深同埋唔3唔4嘅生字反而害咗自己, 因為佢地未必會明,要記住examiner's 詞彙有限,而且甚小update, 只要佢地一日未退休, 果D字都係最好 4.你要睇吓exam report,5好信日校老師,好多日校老師以fake人為樂,因為佢地以為自己冇錯,考評局開會5去,去咗淨係sleep, exam report又5睇, 除非果D老師睇開exam report 同埋有認真聽考評局開會,所以DSE只信exam report就ok, 而且老師出去做marker都係跟marking改。exam report 有好多有助考DSE時注意的地方同埋點improve自己 (main point!!)***5.千其55555好買非考評局D exercise/paper做, 果D 5係正宗pp卷,做咗百害無一利,而且當你做過PP之後,會令你混淆, 模糊你對PP卷format。雖知道坊間exercise不是come from hkeaa。而且你諗下: 一份坊間exercise約200, 裏面有十份八份, 一份PP約200, 咁既話PP咪冇人買?HKEAA係政府牟利機構,主要收入來自賣PP,如果係咁考評局一早摺得la (main point!!)***6. 不好睇咁多eng newspaper & eng book, 佢地D生字有時太偏門,害死人,而且太深,成本高,效率低,用好多時間先識果幾個vocab, D vocab 可能分分鐘係banned phrase(即係一D字考試用咗會扣好多分 例如 firstly,secondly, for instant etc) 7.好多人都以為英文水平提高會高分, 但不是必然的: 1個鬼仔都5一定攞到5**的, 考DSE係要識個遊戲規則,太高水平的Eng 只會弄巧反拙, 所以學識exam English就已經足夠攞5**, 提高英文水平係人生追求的目標,但考好DSE先

其他解答:

要令英文水平提升, 首先你要覺得英文有趣,你不會抗拒英文。 方法:穩一個你認為有趣的英文節目, 可以是劇集,可以是綜藝節目, 日日睇,日日聽英文。 一個星期英文水平已經會有提升。
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()