close
標題:

(急) 最基本的化妝

發問:

我想問最基本既make up應該係點?? 有d咩係必須架?? 聽人講又要搽base又粉底液又蜜粉, 到底係咪全部都一定要ga?? 我只係初學者, 所以希望可以介紹一d平d既... 同埋2-way粉餅點用?? 化妝棉有無分好多種?? 邊隻好用??

最佳解答:

我日日返工都會化妝 不過只係好淡o既妝 首先搽左 base ( Loreal UV Perfect) 上粉底 ( Maybelline Clear Smooth ) 上胭脂 ( Loreal Blush Delice Sorbet) 同埋搽睫毛液 ( Maybelline Lash Expansion/ Sky High Curves) 就係咁樣 !!~ 淡淡一個妝已經好睇好多了 ~ 而且又快又方便 ~ Loreal 同 Maybelline 兩個 brand 又平又好用 !! 2-way 粉餅係首先用濕o既粉撲沾上粉底搽上面度 然後用乾o既粉撲輕輕將粉底拍上面 其實我用開o既 Maybelline Clear Smooth 都係 2-way粉餅 不過我覺得分開買一支 base 方便 d 而且如果盒粉餅又濕又乾咁好肉酸 ~~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你要買 的化妝品 MAKE UP BASE Eye base 濕粉 乾濕兩用粉底 遮瑕膏 眼部遮瑕膏 碎粉(蜜粉) 眉筆或眉gel 眼影一盒三色至五色夠用喇 眼線筆 眼睫毛夾 睫毛液BASE 睫毛液 胭脂 唇膏/ 唇彩 落妝油或落妝水 化妝掃一套(胭脂掃,碎粉掃,眼影掃,眉梳) 化妝棉(濕粉棉,碎粉撲) 化妝工具可以係sasa,colourmix,卓悅&雅詩都可以買到 化妝品牌子太貴我唔敢介紹你買,太平我怕你用壞皮膚 我建議你買maybelline, loreal,資生堂-mj系列,dhc,kose-fasio,價錢比較太眾化,多數五百零蚊可以買到常用化妝品及工具 我用開化妝品牌子lancome ,anna sui,clarins,make up forever,guerlian由百零蚊一件化妝品至五百幾蚊一件化妝品都有埋單都要成幾千蚊ga~~~未計化妝工具,我自己都用咗二千幾蚊買化妝品GA~~~ 化妝品你可以去萬寧,屈臣氐,SASA, COLOURMIX 買GA牌子maybelline, loreal,kose-fasio~~D HC 要去專門店,資生堂MJ系列就要日本靚靚度BUY 喇至於卓悅ANGEL & 雅詩就唔好去幫襯喇,多數水貨品將近過期化妝品 正確化妝步驟: 化妝前準備:洗面→ 化妝水→ 精華素→ 面霜(day cream) →sleeping mask 化妝步驟:底霜(MAKE UP BASE) →Eye base → 粉底(濕粉/乾粉/乾濕兩用粉底)→ 遮瑕(如怕帶咗面具可以上粉底前用)→眼部遮瑕膏(如自己有需要先用)→碎粉(蜜粉)→ 畫眉或眉gel→眼影→眼線→(可夾眼睫毛)→睫毛液BASE → 睫毛液→(可電眼睫毛夾) →胭脂 →潤唇膏(如自己有需要用)→唇膏/ 唇彩 http://hk.knowledge. yahoo.com/question/? qid=7007052201234---本人最佳回答購買化妝品問題 我suggest 當碎粉用|||||如果你想學化妝,我可以幫你 想知點先可以化到個靚妝, 要變得靚d,其實可以自己動手 如你想學化妝, 我可以開班, 內容包括:護膚步驟、夏日基本彩妝/今季流行化妝、宴會化妝...... 想了解多d資料, 可e-mail contact 左我先 leahwky@yahoo.com.hk|||||其實我也不算是化妝技巧很好的人.. 不過有一些基本技巧是妝化得好的要點 只要多注意一下, 就可以把妝容保持得貼服和乾淨亮麗 1)首先在要化妝前的一晚做peeling和深層清潔 然後連續一兩天都敷保濕面膜。 2)化妝貼面, 打底的功夫非常重要。上粉底前一定要用Make Up Base, 最好要用保濕度強的,因為不常化妝的關係,一般化妝品都可以買便宜的,不過base和粉底液最好買貴一點、質素好一點的,因為始終是最接近皮膚的一層,有保護皮膚的作用。 3)揀選粉底的時候要考慮自己的膚色和皮膚性質,建議可到化妝品counter試用,試對了若不想花太多錢買,可以到大型的化妝品連鎖店買該產品的試用裝。如果不打算買有counter的品牌化妝品,也應該先自己評估自己的皮膚性質,再在買產品時揀適合自己的來買。不過任何膚質也好, 粉底同Base 最好選Oil Free的, 不會太易出油引致溶妝。粉底的類別也分成乾濕兩用粉餅、粉底液和粉條等,各有好處。
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()