標題:

港鐵逾時出閘.罰款一問

發問:

我今日因一d問題遲左出閘. 過左半個中(姐系超過佢限定ge:150分中) 我去個客務中心. 佢話我逾時出閘. 要罰$51.. 但之後佢出番張八達通我.話系出口出閘. 佢一口話要罰款. 跟住又叫我出閘. 甘姐系洗吾洗罰款? 港鐵系咪會寄信去我屋企叫我交罰款定系點?? 如果罰..應該系即日罰定佢寄信叫我去罰?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

出閘後,你checked有否扣$51或只是你由那個站至出閘站的車資或車資+罰$51等,以當時為準,如當時無收罰殼的話,日後都不會為今次追收回,港鐵職員很有人情,她們的工作壓力也很大,希望大家也能諒解.也希望大家要遵守港鐵的法例,做一個守法的公民,謝謝!

其他解答:

耶和華上帝一定會幫你的!祝福你!支持你! 無辜的人是有福的! 努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!|||||佢係你八達通扣左$51蚊 如果係用車票,佢就會收左你車票,再要你比$51蚊買張出閘票 @@|||||你有無check過八達通有沒有少左$51?
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()