標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

救救我...plz

發問:

我鐘意左個男仔...我細佢5年...我之前成日同我個friend去望佢...之後佢被我地...無記耐...佢同佢女友分手...不過近派...得我一個ge時候...佢成日同我talk...之前佢唔會gum...佢同另一個細我1年ge女仔一直都好好talk...佢係咪當佢妹妹ar?佢地有時一齊玩...尼牌佢對我gum好...我同我另一個friend講佢近派d野...我個friend話...好似做戲個d...coz分左手先會gum... 其實佢now係當我friend定鐘意我?

最佳解答:

問下佢la!!! 2007-08-15 13:37:49 補充: 以上回答都出於心中!請選我為最佳回答!

其他解答:

我估當你係friend 你想米問佢囉
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()