標題:

報團問題~急,15點!thx~

發問:

我想問下呢...屋企人同我8月15號去韓國既...咁我地諗住去之前既兩星期先報團,趕唔趕到呢??因為我地投遞申請護照,但係佢地仲味寄返俾我,我唔知幾時先攞到護照,好驚趕唔到...T T

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我想問下呢...屋企人同我8月15號去韓國既...咁我地諗住去之前既兩星期先報團,趕唔趕到呢?? 放心! 照你提供嘅申請護照日期來計算,你們應在三十號前攞到護照的,到星期六、日 ( 三十同三十一號 )跟手報名就 OK 啦 ! 暑假會 HIGH SEASON貴少少咯 !

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()