close
標題:

一日游40分鐘水幾耐可減10磅

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

一日游40分鐘水幾耐可減10磅 一日做幾下sit up 可在3個月有腹肌 更新: 不要港告

最佳解答:

一日游40分鐘水,大約一個半月至兩個月就可以有個身形出黎!! 我之前都係遊水同埋跑步減肥,一個暑期我整個人都瘦左成個碼。 其實你一日遊40分鐘,唔係休息同埋游水既比例一樣,係要游多過停,游3-4個池就抖一一一一陣.......同埋游完水的1-2小時不要進食喇!!!飲下野都ok既!! -------------------------------------------------------------------------------------- sit up 同掌上壓我都有做!!! 例如:30下 sit up 20下掌上壓 (1組) [唔好快做--有節奏] 每日做3-4組,做足一個月至一個半月!!包你有6/8舊腹肌同埋最小有35吋的胸肌 --------------------------------------------------------------------------------------- 希望你給我最佳 ^^ 謝謝

其他解答:

I don't no|||||你係咪認真想減肥架, 我由八,九歲就開始肥,我之前試過做運動減肥同用減肥膏都唔得,試過每餐食少d吸收唔到足夠營養搞到身體差左容易病,但後來我朋友介紹我用營養代餐減肥 ,頭一個月帮我減左8磅,而家減左15磅,全身修左16吋,坐圍減左3吋,每邊大比各減3吋, 以前我睇唔到自己條腰係邊,但宜家我條腰減左2吋啦, 減到之於身體健康左,仲好神奇咁幚我改善左皮膚問題 ,以前我既臉部皮膚經常出暗瘡同出油,但是我用左產品之後就冇左呢d問題. 一d都唔辛苦仲好簡單只要控制卡路里吸收同透過細胞更新計劃 ,如果你想減完之後唔肥返就去呢個網址到睇下啦,入邊有好關於健康的資詢可以比到你. http://www.yourhealthyshape.com/angie 希望我的分享可以幚到你啦|||||你係唔係認真想減肥呀? 定想自己健康d呀?我女朋友以前 瘋狂減肥,用過好多方法減肥, 但係越減越肥! 依家佢用咗一個高營養, 低熱量既方法, 一個月減了13磅, 總共減了18磅, 全身修了15吋以上, 六年都無返彈, 佢仲有個fd生完bb, 都兩個月減了20磅以上, 全身修了超過25吋,有個本來身型都好瘦既朋友, 有個小肚腩都減咗2吋, 又簡單又經濟, 我見佢地連運動都唔使做, 無食藥,都幾好! 最近佢另外一個由細肥到大既朋友, 都一個月減咗4吋肚腩, 4吋腰,三吋大腿,總共三個月減了30磅, 見到佢地成績咁好, 都好想話比更多人知道,佢都係呢個網既顧問幫佢, 而我都用來增重, 一定都幫到你! www.yourhealthyshape.com/kevin|||||如果你唔想做運動黎減既,不如用控制卡路里黎減啦 而我就用左依個方法3個月減左18磅,而家加加埋埋減 左26磅lu,全身收左22吋,我之前就係上左依個網知道個方法嫁, 如果你真係想減既,上去睇下囉 www.yourhealthyshape.com/sing|||||你是否決心最後一次減肥? 瘦唔一定係最靚 追求健康瘦 線條美先至最關鍵 一定要揀o岩自己ge方法去減肥 最緊要係健康&唔反彈 我試過用減肥藥但有副作用、試過運動減完之後一段時間反彈返 亦試過節食不可行....等等的方法 我本身唔肥 但原來瘦可以更瘦 靚可以更靚 我朋友介紹左一d低熱量 低卡路里 但高營養的食物之後 減左十幾磅 每邊大腿各減左4寸 條腰都減左3寸 原來我只係有點兒水腫而已 而家越來越靚 越來越fit 線條同輪廓出晒黎^^ 可以黎我個blog睇下我個case: http://hk.myblog.yahoo.com/peggyhbllife/article?mid=1 重點係兩年冇反彈~~~ 若你真的想減肥 可以去哩個網睇下 http://www.healthcometrue.com/pretty 若你想知自己屬於邊種肥 可以click 聯絡我們填返張form 有顧問約你做個免費健康分析 或者直接聯絡我 Tel: 95533552 peggy/曾小姐 msn: peggytpw0908@hotmail.com 一定幫到你 !|||||運動半個鐘大約消耗 230 卡路里! 靠運動減肥, 可以幫到燃燒脂肪的,不過每星期要有三至四次,仲要每次30分鐘以上, 運動后一小時才可進食!仲有, 減完但係個Shape未必靚, 因為多數淨減上身, 仲會練成一身肌肉添! 其實, 減肥要均衡飲食、注意卡路里的吸收及輸出之外,營養足唔足夠都好重要!用咗簡單飲食方法, 祇係用食餐錢去食, 隨時隨地都可以減, 效果十分理想,《好多運動員都用,仲有碧咸添》我就6個月健康地減50磅,全身纖瘦咗20吋多, 4 年都冇肥翻! 就係呢個網站 www.yourhealthyshape.com/actionnow 個顧問幫到我ga!你可以睇下D資料好有用架!|||||我之前試過好多方法都減五肥,試過搽減肥膏、食減肥藥、食餐單、節食、健身、跑步、跳繩、減肥公司都減唔倒(或者係效果唔理想)。 太多副作用了,讓我身體出現了很多問題(個人好?????)............... 之前有朋友介紹左餐俾我,剛剛開始 效果好好~一d都唔辛苦~ 一個星期減左6磅,之後仲改善左長期便秘問題,風濕性關節炎~ 現在用埋外在改善,令敏感皮膚從此次消失^^ 你去呢個網址睇下佢地幫唔幫到想減肥ge你~ www.naturalhealthyplus.com/kaman
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()