close
標題:

我想問本人現在34歲,讀會計會年齡太大嗎?

發問:

我想問本人現在34歲,讀會計會年齡太大嗎? 1.) 讀會計如果要有系統甚至最後有學位,最平最快條路應怎樣走,因本人已經不太後生 2.) 讀會計會太沈悶和要記很多公式嗎? 3. ) 如果會計,電腦,工商管理那行業最好收入和前途好啦,請指教

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實如果閣下只係想有一個degree o係手,點解一定要揀讀會計呢? 讀會計唔太易,亦唔太難,如果唔係想考會計師牌,只想人工及事業再有進一步晉升,其實讀其他degree亦都可以 閣下有冇考慮過讀關於自己已有經驗ge課程呢?相信讀ge時候會更有把握及能夠有更深ge體會,學以致用 學習唔會因年齡而改變,只要你肯付出時間同努力,一位80歲ge婆婆都可以o係年老ge時候拎到學位(佢係年老ge時候先開始讀) 希望閣下考慮一d自己有興趣ge科目,咁先會事半功倍

其他解答:

其實讀會計如果想做會計師的話, 英文程度一定要好, 反而年齡不是太大問題, 政府都提倡人做到老學到老 首先要睇下你有D咩學歷, 才能講點樣佈署 我揀工商管理的前途最好, 其次是會計, 因為每間公司都需要呢D人材, 但電腦未必|||||讀會計想快又快不來 因為真的要花時間 你肯用心 沒有什麼是難的 我姐姐當年會考三方 也已經成為會計師 時間七至九年左右 會計不會太悶 反而很有挑戰性 工商管理是最垃圾的課目 因為有會計師牌 有核數師牌 但沒有工商管理牌 讀完出來再加經驗 人工都只會是一般 所以不要考慮 電腦 也不錯的 因為 電腦成為商業社會不可決少的一部份 至於人工 真的很看際遇 我認為 會計是最好的 而且年紀越大越吃香 因為經驗好重要 考個牌想窮都難 香港有邊間工司 係不用會計??? 所以會計是最好的|||||前途好一定係工商管理,因為每間公司都需要人去管理。 而通常讀完工商管理之後都係做番行政既工作。所以薪金方面都比較好。 其次係會計,但如果你剩係識核數,而無工商管理既知識。可能永遠都只係cleck 電腦就要睇機遇,因為而家香港做電腦通常都係維修/設置。而依方面既技能技術都已經成熟同易掌握,所以前景都只係一般。
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()