close
標題:

平郵一問-33-"

發問:

我之前係Yahoo!拍賣買左六樣野 佢係一次過(一袋)寄出的。佢話13/12/2007 寄的 但係到而家都未收到...係咪寄失左...? 1.佢唔係呃人的 2.袋野應該幾大下.. 更新: 係屯門寄出的~ 更新 2: 去到郵局點問@_@?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

袋嘢大做嘜唔加掛號,平郵是有可能寄失的,因為平郵大件嘢同平郵普通信件兩者間,是大件嘢易寄失的 平郵如果寄d嘢是大過信箱的,因為郵差是入不到家樓下的信箱,所以會有機會件嘢寄失,件嘢是平郵,差郵唔會對佢好『經』貴, 以下都是我見過的情形---- 我見過郵差將d大到入唔到信箱嘅信,就咁放在樓下信箱個頂上面,咁個信箱主人開信箱,都唔知頂頭d嘢是自己的... 圖片參考:http://f20.yahoofs.com/hkblog/Gwny8eCfEQXkyxEbKtQVYkRq68PzNg--_3/blog/ap_20080118070047262.jpg?ib_____DfLBDkSm5 我住屋村的,夏天都打開木門,只鎖鐵閘,d郵差會將d大到入唔到信箱的信帶上樓,見門開的,就咁入來,佢唔會理你家中有沒有人,咁我有時睡睡下覺,聽到丟嘢聲,走去門口看,就見到件嘢,咁如果我唔知,比人申手入來取走都得架,因為有時我落一落街買少少嘢,我都懶得關大門,只是鎖鐵閘就算,... 又試過郵差寄信的時間我不在家,下午回來時,一打開個鐵閘,見到我個郵件,是之前在yahoo買的粉底,我想是因為入不到信箱,郵差拿上來又關了大門,就咁就丟入木門與鐵閘之間,鐵閘底下攔了塊小小木板仔來擋垃圾的,所以有木板擋住,人地先唔知有郵件係果度,咁如果被人見到,貪心取走,我都唔會知道曾經寄過來..... 亦試過買完餸回家,在樓下開信箱,見有張卡說叫人去郵局拿回件大郵件(件嘢是阿女的),咁我就拿拿聲去郵局幫阿女拿回家,咁平郵嘢,郵差都沒問什麼就比了,若果張卡比人拿了,佢都可以去郵局拿了件嘢架

其他解答:

應該似寄失左! 你下次bid左野,如果多既話,最好叫對方寄掛號,因為掛號會有底留返,如果寫錯左地址或人名的話,只要寄件人寫返封信比該郵局,收件人就可以去攞返份件,因為我試過. 但係寄平郵,而要去追回就好難,除非人地收左好心send返比郵局外,如果無既話就凶多吉小啦! 你節哀順變!|||||邊個地方寄出先?? 怕寄失就最好寄掛號.|||||你去郵局問下好d!~ 你果袋野應該唔係寄失... 應該俾唔夠郵費...
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()