close
標題:

我想問呢,我日日比老師針對,我點算?

發問:

我日日比老師針對,老師里其他同學,就系唔里我,我舉手舉35分鐘先叫我,其他同學舉1分鐘都唔洗,就比老師叫...............(系新老師)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

同班主任講左先,如果唔掂, 你就叫你家長打電話去學校度同校長講, 通常校長唔會唔理架,因為顧及到學校嘅聲譽, 校長會去睇下邊個錯先, 但係依家明顯係你老師嘅錯, (35分鐘喎..我唔信佢甘都搵到理由話自己唔係故意) 老師錯嘅話,校長會私底下同佢傾 你個老師為左保住份工, 一定唔會再係舉左35分鐘手都唔理你, 不過你要小心,佢有可能唔忿氣,變左第二種針對, e.g.係會叫你答問題,但係下下針對你一d好細微嘅錯處, 但係又唔話其他人

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()