標題:

我有近視50度,有冇得救

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我有近視50度,有冇得救 更新: 我唔想戴眼睛 更新 2: 是眼鏡

最佳解答:

帶隱形眼鏡味得囉!

其他解答:

你要保護眼睛 ~~我的約550度~~|||||講真,近視只有愈來愈深 無愈來愈淺 趁依家仲未到更加深既時候 就要好好保護雙眼 ~唔好用咁多電腦 ~唔好睇咁多電視 ~唔好趴著寫字 ~唔好趴著睇野 ~要係光線充足既地方睇書 ~睇電視果時,要離熒光幕遠d 如睇野真係好唔清楚,最好就戴眼鏡la~ 否則可能會加深近視 其實我都係同你一樣架,大家同病相憐-_-|||||你唔好講到咁恐怖咁la~ 50度唔佩眼鏡都冇問題ga 我有100度近視tim la~|||||有,你最好現在好好保護~ 不然就太晩了~~ 我有400度~T.T
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()