標題:

國壽同長線一問

發問:

我係一個超小型買家,所有野都係得1、2手(錢財問題),我就想入一手國壽,但係我就覺得現價唔現想,我想問佢短期內 / 1、2個月內有無幾會去番$31呢D水平? 令外就係,我想要D長線股,但係$$有限,我唔洗佢點收息,有平均升幅就ok,大約30000一手的又有咩可以玩下呢? 唔該哂

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

返去31 蚊有d 難度, 除非又黎多次大跌巿, 個次跌到30 蚊我都入左一手, 比我執到平貨 但美股始終有問題, 其實國壽有機會跌返33 蚊左右, 但會唔會跌到好似上次咁深, 真係要睇d 資金流向. 現在應親高位沽左d 貨, 等個巿回調先, 因為24000 點呢幾日都守得住, 但無力向上咁, 如有壞消息一出, 應回得比較急, 補回上次裂口上升的價位. 咁就睇你有無機會執平貨了, 我都沽左d 貨等機會 如3萬蚊都有好多股簡, 諗下267 中信泰富, 佢上次跌回30蚊左右真係好吸引 大陸地產股唔好沾手住, 睇怕大陸會加大力度宏調. 贏少局又何況呢. 銀行股亦要觀望, 因為抽緊銀根. 無錢借出去業績又點會有突破先. 加息梗係買保險股應無乜點衰法 榮少

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()