標題:

actionscript3.0問題,點樣整用十字制控人物,

發問:

我整左個用十字制控人物既actionscript,但係測試影片就禁極左右鍵都冇反應點解既,我check過冇error,又唔係我keyboard問題(其他人都控唔到)個programme係咁:addEventListener(KeyboardEvent.KEY_DOWN,action);function action(event:KeyboardEvent){ if(event.keyCode==37){w.scaleX=1;w.x-=10; } if(event.keyCode==39){w.scaleX=-1;w.x+=10; ... 顯示更多 我整左個用十字制控人物既actionscript,但係測試影片就禁極左右鍵都冇反應 點解既,我check過冇error,又唔係我keyboard問題(其他人都控唔到) 個programme係咁: addEventListener(KeyboardEvent.KEY_DOWN,action); function action(event:KeyboardEvent){ if(event.keyCode==37){ w.scaleX=1; w.x-=10; } if(event.keyCode==39){ w.scaleX=-1; w.x+=10; }} w係個人物 只係想控左右移 但咩反應都冇 用trace睇都係冇反應 有無人解答到我問題!!!???

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

張37 改做 Keyboard.LEFT 張39 改做 Keyboard.RIGHT 因為 actionscript 係用 if(event.keyCode == Keyboard.LEFT) if(event.keyCode == Keyboard.RIGHT) JavaScript 先用 if(event.keyCode==37) if(event.keyCode==39)

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()