標題:

F.3選科問題(40分)`!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我而家係一間BAND2學校讀F.3.而星期五就要交選科表啦.我地學校F.4果陣有2班理科班.一班就4A,,用英文教既.而另一班係4B.用中文教.呢兩班黎講就緊係4A好D啦.!而文科都有2班.4C同4D.,,2班都係用中文教.除了PA.但呢兩班冇分邊班好邊班唔好.我諗住第一志願就填4A..但我驚萬一真係入唔到..咁去邊班好呢..所以係到煩緊我第二志願填4B(理)好定4C/D(文)好..首先我對文科理科都有興趣.能力方面我覺得差唔多..但要拎高分既話.而理科就要溫多D..而文科溫少D都應付到.因為中史果D背完就有分.理科就要花時間去理解.我英文底子又唔錯..咁多科裡面最勁係英文..而我覺得... 顯示更多 我而家係一間BAND2學校讀F.3. 而星期五就要交選科表啦. 我地學校F.4果陣有2班理科班. 一班就4A,,用英文教既. 而另一班係4B.用中文教. 呢兩班黎講就緊係4A好D啦.! 而文科都有2班.4C同4D.,, 2班都係用中文教.除了PA. 但呢兩班冇分邊班好邊班唔好. 我諗住第一志願就填4A.. 但我驚萬一真係入唔到.. 咁去邊班好呢.. 所以係到煩緊我第二志願填4B(理)好定4C/D(文)好.. 首先我對文科理科都有興趣. 能力方面我覺得差唔多..但要拎高分既話. 而理科就要溫多D..而文科溫少D都應付到. 因為中史果D背完就有分.理科就要花時間去理解. 我英文底子又唔錯..咁多科裡面最勁係英文.. 而我覺得理科(4B)用中文教既話冇乜用. 所以我就諗住第2志願填文科.. 但係我入左文科我就唔可以揀BIO.. 因為我本身好對呢科好有興趣. 如果係咁既話將來就唔可以簡醫科等等既科.. 因為自己本身對做醫生有興趣.. 同埋將來就想做D機械方面既環保設計.. 但理科用中文對將來揀大學同對自己黎講又唔好... 所以都唔知點揀好.. 另外.. 如果我入左文科. 我就要係PA同中史到揀一科.. 我又未讀過PA.所以暫時我對中史有興趣D.. 但對前途黎講..中史又好似冇咩用.. 所以又唔知點揀好... 仲有的是.. 我想問做機械環保設計洗唔洗讀A.MATH架..? 希望有好心人可以解答我既問題啦.. 感激萬分`! 更新: 補充一點既就係我對歷史同地理都幾有興趣..` 更新 2: 但我地學校只可以係A.MATHS,,ECON,,CIT到揀一科.. 但我自己比較鍾意ECON.. 身邊D人同我講AMATHS真係好難.. 而且我MATHS又唔係好勁.. 對呢科唔係好大信心.. 但自己又想係機械果到有D作為.. 好煩呀… 更新 3: 如果我冇讀A.MATH. 大學果陣..機械工程/建築果邊係唔係唔會收我.. 係咪一定要讀A.MATH先得..? 仲有..中六果陣係咪揀純數就冇BIO讀.. 同埋呢..如果我揀左A.MATH.. 佢會幾耐先會比我DROP. DROP完之後可唔可以去返ECON到..? 感謝萬分!`

最佳解答:

你第1志願選4A是正確的.. 因為到左ALEVEL/大學都係用英文 E+學定先第時就唔洗哂用咁多時間背D專用既英文詞.. CE背定先好過AL先背..因為CE野淺過AL好多 其實選文/理唔洗睇興趣... 只要選自己RESULT較多的那一邊.. 有興趣..唔高分..死路一條.,,, 文科一定係溫野多過理科好多好多.. 因為理科只要明左個RULE就可以"一理通百里明" 唔好以為中史背完就有分.. 文科(會考改卷個人)比分好主觀.. 覺得你寫得唔好就算中POINT都無分 如果你想讀醫就要讀BIO CHEM.. 就算入唔到4A班都可以自己買本英文既書返來睇 有咩英文字要用既就背哂佢.. 其實計數果D好多都要讀A MATHS.. 唔係就唔比讀..(AL PURE MATHS / AL APPLIED MATHS) 機械方面都係要讀A MATHS的.. CE/AL既PA一定易過中史.. 因為CE PA唔洗計錯.. 中史就要狂背好多野...包你背到傻 文科係CE/AL都係難拎分過理科好多架.. 所以你要拔尖/高分果D一定係讀理科.. 而且讀AMATHS 就會知道MATHS係好易 讀中史就覺得中文無咁難.. 個人既EXP係理科真係好易讀 BIO背D野係多D..但係好易背到 CHEM係50%MATHS+50%BIO既形式 PHY MATHS係好易好易既 AMATHS就難D..不過肯做一定得 你數強/想行醫一定要讀理科..相我吧 2008-07-07 21:35:40 補充: 你好似全部既興趣都係偏向文科.. 不過如過你真係想做機械/醫生..文科一定唔係你既選擇.. 而且理科係ce/al係易汁分過文科好多架.. 你為左未來有個更好既life..辛苦幾年啦 如果真係唔想既話就讀文科啦.. 好過理科讀唔到..咩都無得做... p.s.maths唔洗好勁..只要多做就得架啦..!! 2008-07-08 08:26:39 補充: 我聽我的miss講..機械工程/土木工程都要讀amaths 純數同BIO係有得一起修..不用極少極少人係咁搭(因為咁升大學好難選科) 通常都係bio+chem+phy / chem+phy+pure / phy+pure+applied drop係要中4升中5先比(間間唔同..你可以問番你個老師..但普遍都係咁) drop左應該係唔比轉..因為你整個中4都無上econ.. 如果你覺得amaths好難..應該盡快頭一個月轉.. 不過頭果幾個月教既野係好淺.. 如果你都聽唔明就一定要盡快向學校申請

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()