close
標題:

48歲女人怎樣衣著才性感?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我是一個48歲的離婚女人,最近半年認識了一個40歲的男人並開始拍拖。他最近要求我衣著後生啲、性感啲! 請問各位:48歲女人怎樣衣著才性感?

最佳解答:

48這個數字,不算太老、但也說不上年輕!但這能代表成熟女性既『黃金年紀』! 如果係我,我會建議你著一點年約30歲既衣服,但千奇唔好著一d『師奶』裝! 就著得好似事業女性咁,行出黎睇落都有另一種感覺! 另外,因為年紀既問題,新陳代謝就會慢,你要多做運動,以免變得一堆堆肥肉既女人! 最後,要講性感,性感都有好多種! 性感得像三級女星,大大對奶呈現眼前丫,還是著一些少少低胸,令人有幻想空間個種? 我覺得佢想你是後者吧!咁我覺得你可以著一些v領衫,有時有d半透明,約隱約現咁, 我諗佢見到,一定『沖血上腦』! 祝你性感成功!^__^

其他解答:

我覺得男性尤其成熟d嘅都中意女性穿裙的, 斯文d and 性感d, 或者你都試下啦.|||||我想這單著問題,如果你心境後生,自然你揀衫都會後生D。其他性感每個人的定義都唔同,你不如跟他研究乜叫性感? 我個人認為著衫最重要係合身,自己覺得自然同大方得體就好。我很怕見到有D人唔知自己的弱點,宜家興乜就著乜,沒有個人性格,還要俾人暗地裡笑。 性感是發自內心的。
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()