close
標題:

有邊D繁體網站睇到 [[天使街的23號]] ??? ******[10分]***

發問:

如題. 我一年前上過一個網睇天使街的23號, 卷卷佢都有齊, 但結局果章睇唔到, 我記得個網底色係白色, 睇緊果陣個頂頂有條BAR比你CLICK 幾多章 (呢個我唔多肯定,至少都成年前) 我好想搵返呢個網, 但又唔見左, 搵尼搵去都無.. 希望大家可以幫下我啦!!! 如果無, 大家請POST 一D 繁體+睇到結局既天使街23號網站比我 唔要簡體, 簡體我都有好多LINK在手!!! THX

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

joustar係簡體家~咁左繁體都會仲有D簡體~而且繁體係譯音家~好似中文既「只要」,佢就譯左「隻要」 如果你想睇~開益好似有~因為真係冇乜人肯打上黎~有D人地既BLOG可能有~我之前去過一個BLOG係有人打上起去~如果唔係就真係要去買家啦~真係好好睇家!!! 2008-08-11 10:56:41 補充: 開卷網絡~~

其他解答:

你可以係依度睇到http://www.joustar.com/ 如果你入去係簡體既話,你就 係右上角有個繁體兩個字,你按下佢就得架啦,依個網站仲有好多郭妮 既書,大陸受歡迎的書.
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()