close
標題:

17歲落pub..club....酒吧

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

17歲落pub..club....酒吧飲酒.. 如果咁岩有人查牌.... 會唔會俾人拉嫁?! 仲有4個月18歲?! or如果落左去..但唔飲.. 會唔會俾人拉?

最佳解答:

你落去, 唔理你有無飲酒, 都係犯法架啦~~ 如果有差人查牌, 未必拉既, 可能只會趕你出去, 不過建議你唔好搏~~

其他解答:

會,because未夠18歲|||||普通酒吧,就算你唔夠18一般都唔會拉人,除非你張台d人....串啦,同埋最好擺定杯水係度,真係查的話,咪話飲水囉,最緊要係唔串......如果咁都拉,佢地都好唔得閒,因為我以前見過有一間酒吧請唔夠拳手,結果唔夠18都要請,不過佢地都係差幾個月個d,個經理都係咁叫佢地,落台玩,記住攞定杯水......我就未見過地比人拉喇....嘻嘻..因為我以前係個度做既..不過我唔係唔夠18個d....仲有我亦都見過有d人帶埋小朋友落去玩,仲走黎走去,唔通一查牌,d小朋友咪比人搵晒....=.=總之....就唔係飲酒....因為..酒吧發牌係唔可以買酒比18歲以下既人..|||||唔計仲有幾多個月,總之未夠18歲都唔可以入,如果唔係實比人拉!
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()