close
標題:

09香港小姐

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

tbb係吾係做馬 聽講好多人支持2號.點解佢冇份 係吾係做馬先 係家長個到又只係講3甲家人 老實講要幾錢先收買到tbb 我想下年我去做香港小姐 認真答吾該 更新: 冇佢份吾係問題 但係3甲入面有個好7嫁wo 其他都好過佢啦

最佳解答:

唉.你估香港小姐只係睇樣? 香港小姐點解叫香港小姐 就係代表香港 如果有個好令女 但細細個就無再讀書 同一個個樣平凡 但讀到好高級 會揀邊個? 今年我都幾滿意-,-我揀中佐4號係No.1同埋今年應該唔算做馬=] 2號我都唔知佢邊忽令-,-我第一眼望過去以為佢40碎黎緊

其他解答:

你咪比1億佢... 一定得架! 你想知係吾係做馬..你下年咪比$佢lo|||||我都係建議你D吾好去參la,晶間人地話你又麥又物|||||2號果果我諗應該系做馬- -不個其實巨尼我覺得巨答問題都好好下' 但,,我想問..你想問乜問題-__-" 如果你吾系2號果d就0k嫁拉;] 收巨幾錢真系冇咩人知-___-v
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()