close
標題:

想同男友去泰國旅行,但我未滿16

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我是澳門人,想同男友去泰國旅行,但我未滿16歳,(10月先夠16歳) 有passport,咁可唔可以俾我出境?

最佳解答:

在香港報團去旅遊係冇規定要幾多歲同埋家長陪同,但係如果未滿16歲既青少年[好多國家都係一樣]法例上係未成年既,如果無充分理由或合法文件,香港出/入境處官員有權拒絕當事人出/入境架. 所以有d大既旅行社為左避免麻煩,都唔會做呢d咁大風險既生意既.但係有d旅行社就會話之你,生意照做團費照收,出唔到境既時候就關人. 我亦都見過唔少單身小童搭飛機,但通常都有航空公司既職員陪同既.至於同異性同房既問題,係旅行社報團時候安排既. 凡事都要諗清楚個後果先至好去做,千祈咪係冇法返轉頭果陣時先至後悔呀.

其他解答:

出境沒有問題, 你未滿16歳亦沒有問題, 但大前題是你男朋友夠18歳未?否則可能會沒有旅行社肯收你. ps: 我在旅行社做了超過十年, 資料是不會錯的.
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()