close
標題:

21歲以上 女生 only!! 落club 的請進!! 唔該啦!!

發問:

21歲以上女生only!! 我有個工作中的friend (女) 近排落多左club. 佢叫我去,不過我又唔太飲得所以冇乜興趣 佢係我的好姐妹, 所以我所了解下club既文化. 我想問, 通常女生落club 係為左咩? relax? drink? dance? sex? or something else? 到底落club 係想從中得到乜野? *最詳細者得分

最佳解答:

可能每樣原因都有d, 亦可能係無目的個喎! 始於每個人唔同, 就好似你咁講, 有d人為輕鬆下, 有d人為結識異性, 甚至有d人只係想搵個地方聚下, 不能一概而論ge! club有club ge氣氛, 正如有d人鐘意落D、落吧、或唱K咁law! 當然目的係會有d, 但要當事人先最清楚佢想要咩! 每個人係唔同ge階段會有唔同ge需要或喜好, 滿足左或悶左又會去第二度, 呢d唔係d咩轉變, 只係成長過程姐! 唔同ge經歷就會有唔同ge經驗,明唔明? 如果佢係你好姊妹, 你亦不妨嘗試參與, 一齊同佢分享下, 唔係一定要飲酒姐! 求其叫杯野飲、坐下、感受下d氣氛都得架! 如果真係唔舒服或唔鐘意咪下次唔去law! 起碼都叫做試過嘛! 當見識下無壞姐! 有時候, 唔好太拘泥, 唔洗諗太多架! 趁年青咩都試下(犯法ge梗係唔做啦) 要有d活力先得架嘛!

其他解答:

我想講....落club唔係21歲先落得的and通常都係for international student or 有$$人. 一般讀國際學校的女仔14,15就開始落club了. 多數去tribeca, 目的咪去媾仔law...club同disco有d分別, 我未落過disco,但我知club會比disco既人無咁雜, 同埋要睇下係去邊d club, 有d club會hk人多, 但有d就好多鬼佬and international student,通常都貴d的. 另外club個度會play好多美國popular既music, like lead back, london bridge, botton....etc. 裡面有bar,可以叫alcohol, Ummm....wt else, 著sexy少少無所謂, 多數黑色我著 and make up可以誇少少...i think tht's it....

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()