close
標題:

24小時監察住紅酒儲存

發問:

我想做一個紅酒儲存倉,幫自己和朋友儲存D靚酒,但係怕冷氣壞或者停電整到D溫度唔掂整壞D酒 ,請問有無辦法可以24小時監察住,一有問題就即刻通知我 ? 更新: 放係迷你倉就唔好嘞,因為我啲酒真係好貴! 果個Sensaphone我上網睇過嘞,啲功能好似好勁,有無人知貴唔貴,我二百尺地方,一萬蚊Budget掂唔掂 ?

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我建議你用Sensaphone! Sensaphone係一部環境監控既機器,你可以安裝唔同既sensor去睇住唔同既野,溫度濕度呢d完全無問題! 你可以set你儲存d酒最適合既溫度同濕度,當個sensor一check到個讀數有異常,部機就會發電郵或打電話通知你,視乎你揀邊款機啦!咁冷氣壞或停電就可以即刻知道,然後盡快去補獲解改啦~最好既係你得閒無事想知道儲存倉既情況,你仲可以上網check個status,非常方便! 俾條link你睇下先啦~有興趣我可以再講多d~ http://www.cassystems.com/sensaphoneweb600-wine.asp 2012-03-14 11:32:35 補充: 如果你係一間房而又唔需要打電話功能的話, 一萬蚊應該無乜大問題, 如果可以預萬五蚊咁就可以加多幾隻sensor全方位mon住你d紅酒啦!

其他解答:
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()