close
標題:

17,18歲or睇落個樣細個o既人著suit係咪會比mk啤?

發問:

小弟從來唔著suit,中五ce後見工,要著suit,之後行街,起街度比mk啤.....講真呢個時候唔多見我地呢d年齡o既人著suit,街上我地呢d年齡o既人全部都係著普通3,如果係你,見17,18歲or睇落細個o既人著suit係咪都會望下or感奇怪? 小弟平時著d 3都唔會比人啤o既,一著suit就比人啤.....仲要係mk...死啦佢一定心諗我著suit好7喇...... 如果你地見街上著suit d人件恤杉背後流哂汗呢,你地會唔會望? 不過條mk個眼神真係好"空",又狗wor,帶住貨車帽懶型咁勁想打x佢..... 如果你地起街比人啤會點?過去理論?唔理佢?我就驚比差佬拉.....

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

MK DD人系咁咖啦=3= 咩三教九流既人都有.. 你著咩佢地都會眼啤啤* 正常個樣生得細個.. 著SHIRT` 我會覺得可愛多過嘜野-口-! 正常見工就應該著SHIRT咖啦=3= 無嘜問題丫! 系DD人小見多怪姐.. 我勸你吾洗理MK DD人-3333-! DD人無論你著成點都無用.. 我諗佢地主要系睇樣=3= 重有.. 你著衫系比個老細睇你尊重份工.. 而吾系著比DD姐姐仔睇-_________-! 我甚小比人啤=__= 我多數吾理! 點解會比警察拉-口-!? 最多咪查你身份證-3-

其他解答:

我今年中7呀,19喇=_= 個樣就好似中4... 我中5搵工冇著過suit 因為果d二唔需要 而家搵d文員都係恤衫(not formal)+牛仔褲 恤衫冇摺落去... (但其實咁樣唔太好....) 其實,恤衫+西褲一定冇走雞! (我唔咁著係因為我冇買=_=) 唔洗tie,唔洗西裝褸! 不過最緊要係岩size! 咁樣一定冇問題!! 黑皮鞋wor... 希望幫倒你...=]|||||人家的一個眼神, 令你聯想了一大段感想, 你唔望佢, 又點知佢望你呢? 可能是你的眼神也不友善, 他才回敬你的, 相信和你的衣著無關 著咩不重要, 只要套衫係你 size 咪得囉... 有d其貌不揚的人, 也抬起頭行路, 因為佢哋對自己有信心, 別人的眼光只係你唔識欣賞佢 俾點信心自己啦 ....|||||MK啤你可能佢覺得你著suit型, 型過佢, 佢唔低得呱 不過如果我係街上見倒著suit d人件恤杉背後流哂汗,我都會望下, 好熱啫! 我係街通常比人及多過啤, 緊係唔會理佢啦, 因為佢可能係傻或者變態嫁嗎 香港地好多人因壓力大而short左. 理論戔晒時間.
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()