close
標題:

我會考 13 分 .AL 5科全A

發問:

我會考 13 分 英文肥佬 但我兩年發力 AL 5科全A 城市法律系竟然吾收我 大家點睇? 更新: 英文肥佬就係致命傷? 但我AL已經考番A

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

所有大學嘅最低收生標準都係要會考中英PASS咖啦 你點解會當年唔RETAKE嘅? 今年得5個AL考5A咋WOR 你真係勁 CITY U一見你CE見英文當然唔會收 OPEN U就仲有機嘅 同埋法律收生標準超高咖 好多位都俾D會考尖子拎晒 你會考得13分 實唔夠搶 好似港大 LAW要收AL同CE LEVEL都拎5*/A咖 英文死過就等於GAME OVER 但我想知你點考a level 你肥左中英是旦一科 最非你retake合格 唔係你係唔符合高考資格 邊個俾你考咖

其他解答:

講大話甩大牙|||||真想不到竟然有这么多人信你|||||你講笑咋麻. 我覺得完全無可能咯. 你 5A 間間 u 爭住送 $ 俾你收你啦.|||||are u kidding...? it cityU I think they treat UE(A)=HKCEE english pass only HKU/CU will treat English language(F) as rubbish|||||英文肥佬就係致命傷, 如果你既英文程度唔掂, 點樣讀law 呀. 不過, 你番大陸讀就肯定冇問題. 北京, 清華實收硬~|||||AL 3條A已經可以打橫行 我唔覺係你既問題 我覺得係城市法律問題 話就話會考都睇埋 但係AL D野深過會考多多聲 佢唔收你咪當佢蝕底
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()