close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

步行30-40分鐘可以減肥嗎(燃燒脂肪)???

發問:

步行30-40分鐘可以減肥嗎(燃燒脂肪)??? 都有跑兩三圈!!

最佳解答:

你呢個問題我相信有效,不過時間最好長多些少,因為我有個朋友,佢有 200幾磅,幾到邊就唔知嘞,皆因佢從來都唔肯正式話我哋知,而我哋唔係成日見面,大多數一年見一至兩次,有一次大家約食飯,我哋見佢瘦咗起碼超過一個圈,初時以為佢有病,當然好担心咁問佢啦,點知原來佢每一晚食完飯之後,都去散步,每次都行一小時,日日如是,所以到我哋見佢的時候,佢話佢足足瘦咗 50磅左右,呢個做法須然有效,但係恆心好緊要,佢幾乎平均每個月減成 10磅,而且健康又好咗,係直得推薦。不過好老實,我本人就無咁嘅恆心嘞﹗

其他解答:

我用左2個月減左15磅,全身冇左15吋,最開心就係大脾冇左3吋呀,由20吋去到17吋,唔使再比人話我甲組腳啦~ 你試下去呢個website到搵人幫手丫,我都係10月到係yahoo到見到,膽粗粗試下啦,以前節食做運動減到幾磅之後就冇進展,估唔到今次咁好喎 ~一餐$25到,一日飲兩杯好好味ge 奶昔就減到啦~好神奇,仲好飽tim www.naturalhealthyplus.com msn:justput2003@yahoo.com.hk|||||凡係"郁動"都消耗卡路里啦,問題係消耗多少,效率的問題,
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()