close
標題:

我現在懷孕37週,但係我好擔心,因為我屋企養左隻北京狗-.-唔知有冇影響呢對個bb???

發問:

我現在懷孕37週,但係我好擔心,因為我屋企養左隻北京狗-.-唔知有冇影響呢對個bb??? 請問有冇人屋企有養狗或者有此經驗呢??幫幫忙^.^ ps:隻狗自己識入籠小便,大便就...... 唉!!!煩(佢已經7歲啦,我又想照顧到佢白年歸老)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實bb同狗係冇抵觸既, 有好多醫學研究都話, 如果小朋友係屋企有貓狗既環境下長大, 大個患上敏感同呼吸症狀既機會, 係比屋企冇貓狗既小朋友低好多好多 但係當然有好幾你要留意啦~~~ 第一, bb一出世之後, 你應該趁未出院就拎d有bb味道既野, 例如初仔呀咁, 返去比你隻狗狗聞下, 等佢接觸下習慣下bb既味道, 咁當bb返屋企之後, 因為狗狗已經一早認識左, 會易d接受 第二, bb返屋企之後好容易大家會將全部焦點集中係bb度, 但係咁樣唔好架, 因為狗狗會以為bb黎左你地就唔要佢, 每一日你地都一定要keep住好似以前咁同狗狗玩下傾下計, 咁狗狗就唔會因為呷醋而做出一d破壞既行為 第三, 初生bb接觸既環境一定要乾淨, 所以係你地接觸bb之前一定要洗手先, 定居環境要經常清潔, 如果你狗狗會係家大小便, 記得第一時清潔再用漂白水再消毒 第四, 因為初生bb係冇鼻毛既, 好似空氣入面或者被單上既小小既塵, 都會容易令到bb打哈痴, 如果你隻狗狗係會比較易甩毛既, 建議係bb頭幾個月既時候, 同狗狗剷毛, 保持短毛, 甩毛都會少d, 同埋最好吸塵次數密d 第五, 最好將bb同狗狗放係唔同既房間, 或者放bb係狗狗去唔到既地方, 例如係bb房門加裝閘門, 令狗狗唔可以隨便輕易接觸到bb, 但係因為狗狗都係好奇既, 可以日日抱bb去比狗狗離開少少咁聞一下, 聞下bb腳仔, 當然你要sure你隻狗係平靜時情況下啦, 因為有時d狗狗你比佢接觸bb, 佢因為好奇心會想自己去睇下bb, 咁佢就會自己諗辦法, 如果你可以安排一d機會比佢, 滿足左佢, 狗狗就唔會自己諗計仔去接近bb喇.......... 但係千萬要記住不可以比bb同狗狗獨處 第六, 一定唔可以將狗狗遺棄, 因為狗狗都係一個生命, 一開始養你就應該會預計到將來你既生活會有咩轉變, 一開始養即係表示你要承諾養佢一世 如果跟住以上既方法做, 相信狗狗同bb一定可以和平共處, 而且對bb既健康唔會有壞影響

其他解答:

唔會有乜影響 只要你隻狗冇病同埋甩毛就冇問題啦 我都有2隻狗 其中1隻係金毛 成日都甩毛 咪為有打掃多d囉 唔通因為生bb就唔要隻狗俾人養咩 養得就要養到老係咪先 不過生完後唔好淨係掛住理阿b唔理隻狗.. d狗知嫁 會唔抵得 2007-11-10 19:40:51 補充: 我都諗住遲d生完會搵野爛住bb床唔俾d狗行埋去.. 自己睇實d同小心d就okar|||||你而家就懷孕37週,,但係你就養左隻北京狗,,其實你而家都可能未影響到個bb,但係如果佢出左世之後,,就會影響到bb啦!!因為如果bb岩岩出世ge ,,但係你隻狗仲係到ge話,,可能會影響到bb ge 呼吸係統,,咁你個bb就可能會冇咁健康!! 另外,,其實你隻北京狗可能交付比你ge朋友,,等佢幫你照顧到佢白年歸老,,咁你咪又可以繼續養狗,,又可以照顧你個bb啦!! 2007-11-10 01:26:11 補充: 呢d資料都係我有個朋友都係同你一樣,,都係有左,,又係養左隻北京狗,,佢都係用呢個方法ge!!,,所以我希望我可以幫到你,,^^|||||Should be fine, no problem wor.
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()