close
標題:

我13歲了,想做演員

發問:

我13歲了,想做演員,我由細到大都想做演員,父母一直盼望我成名,可是我怕沒人請,怎麼辦?求大家幫幫忙....

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

留意d tvb訓練班... 不過如果未入得就keep好d skin、身材 學下唱歌... 入下戲劇會... 鍾意既學埋跳舞~ 如果1邊發展唔順利刀仲有第2樣才能試下嘛.. 參加多d比賽..無獎刀唔緊要嫁-v-' 加油牙!!^^

其他解答:

做藝人要多才多藝 你可以參加d活動 電視臺有活動你都參加
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()