close
標題:

WEBCAM流行嗎?買一個來識男仔好嗎?

發問:

我19歲,因工作關係我識唔到男仔,以前亦因屋企反對沒戀愛過。因此買個webcam來識男仔好嗎?

最佳解答:

為什麼妳要暱名 ? 妳做什麼工作 ? 19歲已經工作了多少年 ? web-cam 如果被黑客入侵, 係會可以遙控睇晒妳屋內情況, 除非妳用布遮實鏡頭 e- mail 我 makelovejapan @yahoo.com.hk 好嗎 ? 妳咩野樣 ??? 會唔會係好醜樣 ?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我37歲,因工作關係我識唔到女仔,沒戀愛過。因此買個webcam來識女仔好嗎?
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()