close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

[10分]小腿幾吋先係 瘦?

發問:

165cm以上 高 我小腿31吋到 .. 但唔敢著短"富"... 1a其實瘦唔瘦?? 2b著唔著得短"富" [ 要出街唔俾人笑 ] ?? 另外 ,, [ 對於我 ] 2a .小腿 幾吋先係 瘦? 2b ,大脾 幾吋先係 瘦? 2c .腰 幾吋先係 瘦? **不要減肥方法 + 宣傳 ! 更新: 回應 christywcl 請問13" 同 31" 點計 ? 我淨係用軟尺黎度 .. 1面係cm 1面係吋 . 仲有 ,, 點計什麼"全圍"?用什麼量度? 謝謝^^ 更新 2: 我小腿12.5吋到 "

最佳解答:

165cm以上 高 我小腿31吋到 .. 但唔敢著短"富"... ======> 你有無打錯咗呢? 以小腿黎計 31" 全圍... 的確係好粗喎~ 定係你想打 13"全圍呢?? 咁就好正常! 1a其實瘦唔瘦?? ======> 如上 2b著唔著得短"富" [ 要出街唔俾人笑 ] ?? ======> 其實無話粗就唔可以著短褲既~! 每個人都有選擇權架ma~! 覺得自己著得好睇, 舒服咪得囉~ 唔需要理會人地點睇. 另外 ,, [ 對於我 ] 2a .小腿 幾吋先係 瘦? ======> 如果以你165公分以上, 13"左右都差唔多架啦~! 有番咁上下高, 太瘦顯得唔自然~ 2b ,大脾 幾吋先係 瘦? ======> 大腿大約 18"左右啦~ 都係0個句, 唔好太瘦! 2c .腰 幾吋先係 瘦? ======> 24-26" 左右啦~ 2007-08-22 11:58:47 補充: 12.5" 小腿全圍, 都好標準啦~! 唔需要減啦~ KEEP 住就OK~

其他解答:

~HI~ 我叫Franco, 係教人點樣健康減肥ga! 想健康減肥(記住係健康健康), 搵我地啦! 想減完唔肥返? 想Fit一世? MSN我喇!! 我的電話:61505632 msn:tttpt@hotmail.com Tel no:61505632 www.carmenchoi.com (介紹人寫Franco) 以下我會介紹一個一個月最少勁減5~8lbs的方法 *!!用呢個方法三個月最少可以減20lbs.全身瘦左17寸!!* 但係介紹前 等我先講講不同的減肥方法好同壞先喇 =] 藥物 優點:快速達到效果,方便簡單,定時進食。 缺點:治標不能治本,長期使用做成上癮及依賴性,易產生副作用,長期令身體做成營養不良效果。 運動 優點:身體加速新陳代謝率消耗,將身體廢物隨汗水排出體外,達到燃燒體內過剩脂肪。 缺點:減肥效果慢,一小時跑步消耗 500卡路里,但是最初運動所消耗的只不過是澱粉質,起碼要再做20分鐘以上,體內先開始燃燒脂肪。工作繁忙者難以抽時間,辛苦兼欠缺恆心。 節食 缺點:捱餓難持久,對難以抗拒美食者難堅持,容易破壞減肥計劃,若果節食方法不當做成身體缺乏營養,令健康會出現以下不良影響: 容易疲倦:不少人認為澱粉質,即飯、粉、麵包是肥胖之源,所以減少進食。結果因 熱量攝取太少,被迫燃燒體內儲存脂肪,以致容易感到疲倦。 頭痛:蛋白質和碳水化合物不足會導致血糖過低,出現頭痛、精神沮喪、心情煩燥等現象。蛋白質不足也會影響身體對細菌的抵抗力。 暈眩:缺少碳水化合物會令血壓下降,因而感到暈眩。身體大量失去水分,也會出現同樣徵狀。 便秘:缺乏纖維素會造成便秘,影響健康。 失眠:因節食而擾亂血糖或胰島素的平衡,導致失眠。 容顏憔悴:過度節食,營養攝取不足,減少肌肉厚度,讓人看來肌肉鬆弛,無精打采。 體重急升:拚命節食長期令身體出現饑餓狀態,身體熱量消耗減少,更令身體增加脂肪儲存量,所謂「積穀防饑」做成瘦得快肥得快。 進行減肥,不是不吃,而是控制份量和均衡營養,要減得又有效,又健康,又美麗,最好找專業顧問協助! 其實要減肥一D都唔難 只要你搵到個食得放心,減得開心既方法就一定成功瘦身! 我介紹既方法就係一個不但可以減低卡路里攝取量 亦可提高新身代謝既方法 =] ********減肥時 好多人一定會問 要幾耐先有效? 現代人減肥 已經再唔係單單減肥嫁喇! 而係要健康減肥 瘦都要瘦得靚 皮膚都要靚埋!! 其實真正健康既減肥係除左減到肥之外, 重會幫你改善埋身體既小毛病 e.g. 便秘, 鼻/腸胃/皮膚敏感, 睡眠質素, 容易傷風感冒, 經期不準, 內分泌失調..等 (當然唔係個個人都有* 如果冇既 就係再令你健康D e.g.免疫系統, 抵抗力..等) 人 由頭髮到腳指尾都係細胞 而細胞係必需要營養先成長得靚!! 要做到咁 就只有以細胞營養控制體重 就可以改善埋呢D小毛病 咁你既健康 身體整個循環先得以真正既健康自己運作* 又令你既細胞變靚哂 變健康哂 就唔會出現D咩減完又肥減完又肥返!! 咁你就真係健康減肥喇!! 愈減愈靚 就係咁解 =] 我地係用大豆蛋白健康減肥法 (一個月減5-8lbs) 不須運動、不須戎口及不須食藥 為一個纖體及瘦身的健康修身減肥計劃,能幫助需要修身人士用食物健康及有營養地減重。 適合男仕或女仕選用, 此修身產品可有效地幫助減包包面、減大腿、減小腿、減肚腩、減 patpat、 減手臂、減 byebye 肉、產後減肥、青少年減肥、小童減肥、減下半身、去水腫及婚前修身。 我們的產品可以有以下功效: ===抑制對糖和過度飲食的欲望。 ===控制食欲,減緩食物通過胃部的速度,防止飢餓感。 ===加快新陳代謝,燃燒脂肪,阻止多余的脂肪和水份在體內的堆積。 ===維持消化系統健康,促進腸道良性菌生長,平衡腸道菌群。 其實要減肥好簡單 身體健康就 營養均衡就 自然瘦 !! 另外我地重有免費護膚試用日=] 教你正確洗面方法 ~ 真真正正既比皮膚感受一下咩叫護膚 ~ 要改善粉刺? 黑頭? 火山坑? 暗瘡? 油脂粒? T字位油? 我地都幫到你!! 重唸?! 請即打 61505632 call Franco E-mail/MSN:tttpt@hotmail.com 公司網頁:www.carmenchoi.com [介紹人: Franco]你可以click入www.carmenchoi.com 填問卷有野送 !!|||||165cm以上 高 我小腿31吋到 .. 但唔敢著短"富"... ======> 你有無打錯咗呢? 以小腿黎計 31" 全圍... 的確係好粗喎~ 定係你想打 13"全圍呢?? 咁就好正常! 1a其實瘦唔瘦?? ======> 如上 2b著唔著得短"富" [ 要出街唔俾人笑 ] ?? ======> 其實無話粗就唔可以著短褲既~! 每個人都有選擇權架ma~! 覺得自己著得好睇, 舒服咪得囉~ 唔需要理會人地點睇. 另外 ,, [ 對於我 ] 2a .小腿 幾吋先係 瘦? ======> 如果以你165公分以上, 13"左右都差唔多架啦~! 有番咁上下高, 太瘦顯得唔自然~ 2b ,大脾 幾吋先係 瘦? ======> 大腿大約 18"左右啦~ 都係0個句, 唔好太瘦! 2c .腰 幾吋先係 瘦? ======> 24-26" 左右啦~|||||美麗的蛻變 兩日一夜的奇妙之旅,五星級的優閒享受,專人的指導令你成為瘦身專家!讓你成為自己美麗與健康的主人! *專家探討肥胖與你潛意識的關係! *專業 顧問 教授美容與瘦身秘技,令你從此以後擺脫皮膚與體型的煩惱! *正確健康運動營養課程 *兩日排毒瘦身療程 *兩日一夜入住廣州五星級溫泉酒店,包括兩日排毒美容產品,以及五星級SPA享受 特惠價$1,280 請將個人資料電郵至www.nepoleon@yahoo.com.hk 姓名 年齡 身高 體重 性別 聯絡電話 可聯絡時間|||||不如你去le個網頁睇下丫, 佢地既健康顧問幫我一個星期減3磅, 總共減左25磅, 最重要係可以收返靚個身型, 我用左3年都無肥返, 而且重改善埋健康添!! 我相信, 一定會幫到你 www.yourhealthyshape.com/miu
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()