close
標題:

點追一個識左13年既女同學

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我同她係中學同學,最近一年我自己不知不覺愛上她,我唔知點算,又唔知點同她表示,怕失敗連朋友都做唔到,更怕自己追到後負左她,我真係唔知點做-.-

最佳解答:

係呀,,表白呢d野只許成功架咋,咁你都要知道佢點諗先得架,你知唔知佢對你點先 你地話哂識左13年,佢隨時當你係呀哥,係一個固定左既男性好朋友,隨時姐 亦都有可能佢都暗戀左你好多年,如果咁就最好啦,不過如果比著我,我可能唔咁快下決定住,記住wo,13年無啦啦由朋友變伴侶,第日先發覺唔夾咁就大獲喇,小心駛得萬年船呀兄弟!!

其他解答:

第一, 多找機會約她, 看電影, 吃飯, 遊公園, 行山等. 看看她順從 你否 第二, 多談些心靈的說話, 圍繞人際關係, 人生理想, 情感處理, 表現出你最有聰明的一面 第三, 多表示和她一起很開心很愉快, 暗示如果永遠在一起自己就必然幸福, 看看她的反應. 第四, 送樣有心意和有價值的飾物給她, 看看她接愛否. 最後, 如果試完以上的步驟, 都收不到她正面和鼓勵性的反應, 你就應該死心啦 加油啊!|||||第一, 多找機會約她, 看電影, 吃飯, 遊公園, 行山等. 看看她順從 你否 第二, 多談些心靈的說話, 圍繞人際關係, 人生理想, 情感處理, 表現出你最有聰明的一面 第三, 多表示和她一起很開心很愉快, 暗示如果永遠在一起自己就必然幸福, 看看她的反應. 第四, 送樣有心意和有價值的飾物給她, 看看她接愛否. 最後, 如果試完以上的步驟, 都收不到她正面和鼓勵性的反應, 你就應該死心啦.
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()