close
標題:

我26歲如何再讀書呢???

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我26歲因唔知可以做咩~所以想再讀書搵夜校讀.我知太遲.我以前讀到f.1冇讀了~我什麼畢業證書都沒有~英文程度可以講沒有...我要報那一類既課程或者夜校呢?同埋係邊到報讀呢?本人住在上水~日頭也要返工~放6點~請好心人可以解答到我

最佳解答:

你可以去報讀專校,,我有fd 今年23歲,,突然之間話想讀書,, 跟住去讀左個英文課程黎讀,,佢而加都讀得唔錯! 有關教育ge問題可以問我 freesky_21@yahoo.com.hk

其他解答:

我知道YWCA為成人開既班 不過係小學1年班以上 有中文,英文,同埋要考試升班 雖然係女青年會,但係都有男同女都去得!!都好多2n歲既人去讀 15歲up就去得!!地方都好多 好多都係7:30pm開始上堂!! 呢個係成人夜小學!!我信去讀英文有用!! 詳細上呢個綱睇^^ http://ce.ywca.org.hk/schoolweb/menu0205a.html 希望可以幫都你!!
arrow
arrow

    ppi93gk88d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()